L’homenatge a Joan Pellicer i Toni Mascarell es reedita a la Font dels Madallars

La Plataforma pels pobles de la Safor i la Universitat Popular de Gandia celebraran diumenge, 4 de març, una nova edició de l’homenatge a Joan Pellicer i Toni Mascarell. Un any més, l’acte consistirà en una trobada en la font dels Madallars (Xeraco), al Mondúver, un dels paratges que li agradava gaudir a l’etnobotànic de Bellreguard.

Com cada any, la gent participant de Gandia queda a les 9.00 h. al recinte firal de Gandia, per a pujar amb el menor número de cotxes possibles. A les 9.45 h. la gent queda a la font Nova de les Foies. I, des de la font, en un passeig lleuger, arriben a la font dels Malladars (Xeraco), cap a les 10.45 h., on hi ha l’esmorzar i homenatge a Joan Pellicer i Toni Mascarell, l’etnobotànic i l’activista pel territori, respectivament.

Des de la Plataforma pels pobles de la Safor i des de la Universitat Popular de Gandia han animat a participar en aquest acte senzill de record als dos homenots saforencs desapareguts, amb la lectura de textos de Pellicer o acompanyant la resta de la gent fins a aquest bell paratge on hi ha instal·lades dues escultures en record d’ambdós.

Articles relacionats