L’eslové Matej Mohoric guanya a Simat de la Valldigna

El ciclista de l’equip Bahrain, Matej Mohoric, ha sigut el vencedor de la segona etapa de la Comunitat Valenciana que ha transcorregut entre Canals i Simat de la Valldigna de 164 quilòmetres.

Mohoric ha llançat l’atac en la pujada al Pla de Corrals i ha pogut aconseguir uns segons d’avantatge en la baixada al port de Simat, no apta per a malalts cardíacs.

El corredor eslové arribava a la meta de Simat amb 13 segons d’avantatge sobre l’italià de l’equip PoltiKometa Giovanni Leonardi mentre que el primer espanyol ha sigut el basc Peio Bilbao en la vint-i-dosena posició.

Joxean Matxin apuntava després de l’etapa que ha sigut una baixada d’infart que sens dubte ha marcat la diferència al final de l’etapa.

Simat ha viscut hui el seu dia gran amb el final d’esta etapa mai vist pels termes de la Mancomunitat de la Valldigna. Un final molt atractiu amb eixa baixada que tan sols es repeteix en les grans cites.

Articles relacionats