Les dones són majoria en la directiva del Club Voleibol el Real de Gandia

El Club Voleibol el Real de Gandia presenta la seua nova junta directiva, formada majoritàriament per dones

El Club de Voleibol el Real de Gandia fa un nou pas en la seua consolidació com a entitat esportiva i social de referència a la comarca amb la presentació de la seua nova junta directiva, integrada en la seua majoria per dones, reflex del compromís del club amb la igualtat, la participació i el lideratge femení en l’esport.

La nova direcció, on es manté l’anterior presidenta i alguns dels seus directius, treballarà amb l’objectiu d’enfortir el creixement del club dins i fora de la pista, impulsant projectes esportius, educatius i socials que acosten el voleibol a més xiquetes, xiquets i famílies del Real de Gandia i de tota la Safor.

Des de la seua fundació, el CV el Real de Gandia ha experimentat un creixement constant en nombre d’esportistes, equips i activitats. Ara, este avanç es veu reforçat amb un equip gestor renovat que aportarà il·lusió, organització i noves idees per a continuar desenrotllant el club.

“El voleibol és més que un esport: és una manera d’educar en valors, crear comunitat i generar oportunitats. Amb esta nova junta, majoritàriament femenina, vam demostrar que també en la gestió esportiva les dones són protagonistes”, ha assenyalat la presidència del club.

El club vol agrair a totes les persones que han format part de l’anterior directiva pel seu esforç i dedicació, i dona la benvinguda a la nova etapa que ara comença, amb la vista posada a continuar sent un referent en el voleibol base i en la promoció de l’esport a la Safor.

Seguixen Maria Bonigno (presidenta), Vanessa Aparisi i Héctor Peiró i s’incorporen Alba Anaya i Alba Olivares.

Articles relacionats