Les caigudes van llastrar als ciclistes Xavi Mestre i Aitor Arlandis

 

 

El ciclista de Beniarjó, Xavi Mestre, es traslladà a Cantàbria, este passat cap de setmana, per a disputar un parell de carreres de caràcter internacional on la pluja va ser el principal protagonista.

En el Memorial Chele del Camp en Camargo el jove ciclista de la Safor va finalitzar en el lloc 17, a un minut i mig del britànic Thomas Peace que va ser el gran triomfador del cap de setmana.

La prova va ser molt moguda en tot moment i amb moltes alternatives fins que Peace va poder donar el colp definitiu per darrere estava un xicotet escamot de 20 unitats on Mestre va aguantar.

Mestre també va disputar el Trofeu del Baruco on va abandonar per una caiguda.

Arlandis a Múrcia

En terres murcianes,  el ciclista de la Vall, Aitor Arlandis, amb l’altra mitat de l’equip de Juan Ayuso va disputar la Volta a les Comarques de Múrcia a Fortuna on la sort no li va acompanyar, ja que una aparatosa caiguda en la primera jornada li va llastrar durant tot el recorregut.

No obstant això, en l’última etapa va poder reposar-se del colp i finalitzar en el lloc 30 de la classificació general.

Articles relacionats