La nova directiva de l’associació Mosaic s’ha reunit amb els vicepresidents i el president de la Mancomunitat de Municipis de la Safor-Valldigna per exposar el projecte que estan duent a terme i buscar la col·laboració de l’entitat.
L’associació gestiona un pis a Gandia des de fa més de 15 anys per a persones amb problemes d’addiccions com les drogues o l’alcohol i que necessiten un suport al tractament.
El pis disposa d’una capacitat per a 6 persones i des del 1997 que va començar a funcionar han acollit a persones de la pràctica totalitat de la comarca. A l’habitatge s’hi pot trobar àrees de servei encaminades a la deshabituació de l’addicció i l’adquisició d’hàbits saludables, independència i reinserció social. Es treballen aspectes com les necessitats bàsiques, atenció sanitària, educació, formació, oci i temps lliure i la integració familiar i social.
L’associació treballa bàsicament amb voluntaris i l’ajuda econòmica d’alguna que altra obra social.
La Mancomunitat s’ha compromés a difondre la tasca de l’associació i seguir considerant la seua utilitat i profit des dels serveis socials comarcals.


