– Aquest matí de divendres, 17 de febrer, les xiquetes i xiquets de Piles han gaudit de la seua tradicional Festa de Carnestoltes als seus respectius centres educatius.
A l’escoleta Colorets, les més xicotetes i xicotets, s’han disfressat i han xalat allí mateixa, a més, han rebut la visita del grup de percussió format per l’alumnat de 5é i 6é qui els ha amenitzat el matí compartir els seus ritmes musicals.
Ales 12.45 tot l’alumnat del CEIP José Pedròs ha eixit a omplir els carrers del poble de color i música, hi ha estat fantàstic poder veure i gaudir amb elles i ells de les disfresses i el seu comboi.
Des de l’ajuntament de Piles han agraït a la comunitat educativa dels dos centres fer possible aquest tipus d’activitats.