– El nucli dur de la Federació Valenciana de Ciclisme estarà compost pels saforencs Pascual Orengo i Javier Cabanes després dels acords duts a terme aquest cap de setmana pel nou president, José Enrique Gutiérrez.
L’exprofessional del Burgos-Bh, el gandià Pascual Orengo, serà el vicepresident tercer de la Federació a més de ser el delegat de la província de València i seleccionador de la categoria sub 23 en carretera.
Quant a Javier Cabanes de Simat de la Valldigna i que porta l’equip Teika de ciclocròs serà el nou secretari de la directiva a més de seleccionador de l’equip de ciclocròs.
A més d’aquests, el benioper David Contero seguirà com a delegat de les escoles a la província de València.
En aquesta executiva estarà com segon home fort l’alacantí Ángel Alfaro, com a vicepresident primer a més d’ostentar els càrrecs de seleccionador de dones i dels equips cadet i juvenil masculí.