La Safor torna a tindre dades del passat 29 de juny, amb 93 casos actius en els últims 14 dies. Per la qual cosa la corba de contagis s’està igualant com abans de patir la cinquena onada de coronavirus de la pandèmia.
D’altra banda són 22 pobles els que es troben amb un nivell de risc baix i mínim de contagi per coronavirus, destacar als municipis de més habitants com Gandia amb una incidència acumulada de 41,58, Tavernes de la Valldigna amb 46,51, Vilallonga amb 46,84, Xeraco amb 35,37 i Bellreguard amb 21,70.
Amb pitjor situació epidemiològica es troben Benirredrà amb una incidència de 251,26 que el col·loca amb risc extrem de contagi i Daimús amb una incidència de 192,49 amb risc alt de contagi.
Oliva continua amb una tendència decreixent del nombre de casos actius i que fan que en aquesta última actualització ja està amb una incidència de 115,53 casos per cada 100 mil habitants.
Cal per tant continuar acudint a vacunar-se, que està demostrant l’eficàcia per controlar la pandèmia, i no abaixar la guàrdia en el compliment de les mesures sanitàries, per tal de no repetir cap nova onada de contagis i que la normalitat torne al dia a dia.