LA GENERALITAT REOBRI LA SEUA OFICINA A MADRID PER A “REFORÇAR LA PRESÈNCIA INSTITUCIONAL”

 

Puig ha explicat que l’objectiu d’aquest conveni és ajudar a la Comunitat Valenciana a “residenciar d’una manera molt més potent la seua presència a Madrid”. En la capital d’Espanya, ha assenyalat, “es decideixen moltes coses que afecten directament als valencians”.

Segons consta en l’acord subscrit entre la Generalitat i la Fundació Conexus, aquesta institució es compromet a aportar personal per a garantir “un horari d’oficina d’obertura públic” en l’edifici, amb l’objectiu de proporcionar servei i “facilitar un ús obert” de les instal·lacions a totes les persones que “representen interessos generals o col·lectius de la Comunitat Valenciana”.

“Conexus des de fa molt temps està intentant connectar les dues comunitats i, en eixe sentit, ha sigut un magnífic ambaixador de la Comunitat Valenciana”, ha assegurat Puig, qui també ha explicat que l’objectiu final és enfortir el territori valencià i aconseguir que les sinèrgies funcionen “de la manera més adequada possible”. “Per a açò -ha asseverat- la col·laboració públic-privada és molt important”.

Articles relacionats