Com ve següent tradició a la comissió de la Falla Plaça Prado un any més continua al peu del canó a la Secció Especial de les Falles de Gandia.
Des de la delegació de monument de la comissió han assenyalat que “tenim molta il·lusió en els tallers elegits per a elaborar les que seran les nostres falles per al 2023”.
Els encarregats d’elaborar la Falla Major seran el taller de Palacio i Serra artesans fallers, següent un plaer per a la comissió poder comptar amb ells un any més, fixant així la seua trajectòria en 15 anys de plantà a la Falla Plaça Prado.
Pel que fa al monument Infantil, per quart any consecutiu, s’ha encarregat a Ausiàs Estrugo Artista.
Des de la comissió han ressaltat “el reconeixement als nostres artistes
tornant a confiar amb ells per competir a la Secció Especial amb moltes ganes un any més. Esperem que siga un any de 10 després d’aquests anys d’incertesa i tenim moltes ganes de treballar per la festa de les Falles”.