La recaptació ha sigut de 865 euros en la Cursa de la Dona virtual, i que són a benefici de l’ONG Solidaritat a la Valldigna, unes donacions que van íntegrament destinades a les dones i xiquetes refugiades.
Enguany, tot i la pandèmia, més de 170 participants s’han cordat les sabates per a reivindicar la igualtat de gènere i la figura de la dona.
La regidora d’Igualtat, Noèlia Alberola, ha volgut destacar “la gran acollida de la cursa malgrat les restriccions sanitàries i la col·laboració de totes les participants amb la causa solidària. Hem corregut separades, però amb un objectiu comú: la igualtat”.
Vicenta Mifsud ha sigut la guanyadora del sorteig de la cursa i a qui s’ha fet entrega dels obsequis aquesta setmana.