18.9 C
Gandia
Dimarts, 26 setembre, 2023

Juan Cristobal Díaz participa en el Mundial d’Atletisme Màster de Polònia

El marxador del Club Atletisme Gandia alpesa, Juan Cristobal Díaz, s’ha desplaçat al costat de la resta de l’equip espanyol màster fins a la ciutat polonesa de Torun per a competir a partir de demà divendres en els 10 km marxa en ruta.

La competició donarà eixida a les 14:10 h des dels voltants de l’Arena Torun i es podrà seguir en directe a través de reproducció en línia en la web de la www.rfea.es, on l’atleta blau competirà en la seua categoria de M65 en el que serà la seua primera participació en un mundial màster.

L’atleta de Gandia, ja sap el que és participar en una prova internacional, ja que l’any passat 2022, va disputar l’Europeu màster a la ciutat portuguesa de Braga obtenint una 6a posició individual i una medalla d’or per equips al costat de l’equip espanyol de marxa.

Juan Cristobal, és un clar exemple de motivació, constància, perseverança i resiliència, perquè si bé va començar amb això de la marxa atlètica fa a penes 5 anys després d’una lesió que li impedia córrer i ara és capaç tant de córrer com de marxar i estem segurs que en Torun ens donarà una gran alegria.

Articles relacionats