Les principals competicions són el Campionat d’Espanya Absolut d’Orense, l’Europeu Màster de Pista Coberta de *Braga (Portugal) i la XII edició de la Marató BP de Castelló.
Aquesta cap de setmana es disputa a la ciutat gallega d’Orense el LVIII Campionat d’Espanya Absolut on l’atleta Quique Llopis prendrà part en la prova dels 60 metres tanques, les semifinals es disputen a les 18.00 h del dissabte i les semifinals el diumenge 10.50 h i la final a les 13.10 h. S’enfrontarà als dos rivals amb mínima per al Mundial Indoor de Belgrad, Asier Martínez i Orlando Ortega, segons normativa el campió d’Espanya obtindrà el bitllet directe i la segona plaça s’adjudicarà per criteri tècnic.
S’està celebrant en Braga (Portugal) el XII Campionat d’Europa Màster en Pista Coberta, fins allí s’ha desplaçat Juan Cristobal Díaz per a participar demà dissabte les 13.00 (hora espanyola) la prova dels 5 km Marxa en la categoria M60.
En l’àmbit autonòmic, el C.A Gandia-Alpesa participa en dues competicions més, un control sub16 i sub14 a Alzira i la 2a jornada del Provincial Sub18 i Sub20 i control de marques en el velòdrom Luis Puig.
Fins a Alzira es desplacen Aina Bonet i Houda Taybi en 300 m.l., Andrea Bonet en 500 m. i Andra Escriva en 600 m.
A València participen Albert Blanch en 60 m.l., Cristina Bañuls i Hector Braco en 60 i 200 m.l., Pablo Ruiz en 60 metres tanques i 200 metres llisos, Yeray Marchant, Francisco Matencio i Felipe Fayos en 3000 metres.
En ruta l’activitat se centra en dues ciutats, a Xàtiva amb la disputa de la seua Mitjana Marató i a Castelló amb la celebració de la Marató i 10 K d’aquesta ciutat, amb la participació en la prova de marató (42,195 km) de l’atleta Maria Carmen Gómez.