– La Setmana Santa de Gandia intensifica la seua activitat amb la presentació de la Padrina del 2023 i el XXVII Festival de Bandes.
Eva Pellicer Morant serà presentada aquest divendres a partir de les 21 h com a nova Padrina de la Setmana Santa de Gandia i Cambrera del Crist Ressuscitat en un acte que se celebrarà en el Palau Ducal de Gandia.
En aquest acte, Eva Pellicer serà presentada als membres de l’Assemblea de la Junta Major de Germanors de la Setmana Santa de Gandia i dirigirà les seues primeres paraules com a Padrina de la Setmana Santa de Gandia 2023.
L’acte també servirà per a acomiadar a Mari Carmen Sarrió Pascual, Padrina de la Setmana Santa de Gandia 2022 en dirigir les seues últimes paraules a l’Assemblea.
D’altra banda, diumenge que ve 16 d’octubre se celebrarà la XXVII edició del Festival de Bandes de Música Confrare i que tindrà lloc als jardins de la Casa de la Marquesa.
El Festival començarà a les 11.30 h i serà d’accés gratuït. Els espectadors podran gaudir de la interpretació d’un ampli programa musical de la mà de la Banda de Cornetes i Tambors Sant Lluís Bertrán de València, Banda de cornetes, tambors i gaites Mare de Déu Blanqueta del Grau de Gandia, banda de cornetes i tambors Vera Cruz d’Oliva, Associació Musical Davallament del Grau de Gandia, Associació Musical Santa Cruz d’Alacant i Associació Musical Sepulcre-Raval de Gandia.