23.5 C
Gandia
Diumenge, 26 març, 2023

II Concurs Targetes Nadalenques de la Junta Major de Germandats de la Setmana Santa de Gandia

 

Per segon any, la Setmana Santa convoca el concurs de Targetes Nadalenques al qual es podran presentar tots els alumnes dels centres educatius de Gandia, que es dividiran en les següents categories:

A alumnes de batxiller
B alumnes de segon cicle d’ESO (3° i 4°)
C alumnes de primer cicle d’ESO (1° i 2°)
D alumnes de 4°, 5° i 6° de primària
E alumnes de 1°, 2° i 3° de primària

Totes les obres hauran de ser originals i inèdites i cada participant podrà entregar una sola obra.

Quant a la tècnica serà totalment lliure, encara que es recomana l’ús de materials senzills (ceres, retoladors, temperes, aquarel·les…) i els treballs tindran un format de DIN-A 4.

La recepció de les obres estarà entre els dies 22 de novembre i 25 de novembre de 2021, tots dos inclusius

Quant al jurat estarà compost per la Padrina de la Setmana Santa, dos professors un de primària i un de secundària de qualsevol centre de Gandia i un artista plàstic triats per la directiva de la Junta Major que es reunirà el divendres 26 de novembre per a valorar els treballs.

En el referit als premis hi haurà dos premis per a cada categoria i un primer premi per a l’obra que el jurat considere la més idònia per a ser impresa i que serà la targeta de nadal d’aquest any de la Junta Major de Germanors. A més, el centre d’aquest primer premi rebrà un xec regal de 200 € per a material escolar. Cada guanyador de la categoria rebrà un lot de 10 targetes perquè puga felicitar els seus familiars, i un xec-regale (de 50 € o 30 € segons siga primer o segon premi) per a canviar per material escolar o llibres de lectura.

El lliurament dels premis, se celebrarà coincidint amb el lliurament de premis del concurs de pesebres.

Articles relacionats