Gustavo Mascarell repetirà com a candidat del PSPV a l’alcaldia del Real

L’alcalde del Real de Gandia,Gustavo Mascarell, ha quedat proclamat candidat del PSPV-PSOE a la reelecció per a les eleccions municipals de 2019. Així es va decidir per unanimitat dels militants i simpatitzants socialistes del Real en una recent assemblea.
Mascarell, recent secretari general dels socialistes del Real, ha volgut agrair la confiança depositada en ell i en el projecte que encapçala des de la present legislatura.
“És un honor encapçalar la llista de la candidatura local del PSPV amb la qual,
estic convençut que tornarem a aconseguir l’alcaldia del Real, ja que, l’actual
equip de govern hem fet i estem fent un gran treball que ha fet créixer i molt, al municipi. Tenim per davant, el repte il·lusionant de donar continuïtat a tot el treball realitzat i alhora, fer créixer el nostre projecte de millorar la vida dels realeros i realeras, i junts, continuar creixent com a poble», ha assenyalat Mascarell.
“El Real ha millorat i progressat molt en aquesta legislatura. Hem sanejat l’Ajuntament, hem sigut capaços de reduir moltíssim el deute municipal i transformar el municipi. El Consell i la Diputació han realitzat un gran esforç inversor destinat a la recent redona d’accés a la Urbanització de Monterrey, la millora de centres educatius a través del Pla Edificant, la primera fase de l’aigua potable per a la urbanització de Monterrey i el CAUS Mare de Déu de l’Empar, la construcció del magatzem municipal, entre molts altres projectes que ja estan en marxa”, ha afirmat Gustavo Mascarell.

Articles relacionats