27.3 C
Gandia
Divendres, 24 març, 2023

GLORIAMAR VOLEI PILES DONA LA CARA A TERRES ALACANTINES

– Primer partit fora de casa per al Gloriamar Volei Piles en aquesta nova fase.

Un encontre molt disputat front al Racing Sant Joan d’Alacant, equip que ha desplegat un molt bon joc, com és habitual en els equips de la província d’Alacant.

Al primer set l’equip de Piles no ha tingut opció, i s’ha vist sobrepassat pel joc de les alacantines, sobretot en atac. Al segon parcial l’equip piler ha sabut adaptar-se, desplegant un nivell de voleibol de gran qualitat, aconseguint manar en el marcador fins al final de set (18-22), on la mala fortuna i alguna mala decisió han decantat el set a favor de les alacantines.

L’últim set les de casa començaren amb molt avantatge al marcador però Volei Piles va saber reaccionar per a acabar el set i el partit competint d’igual a igual amb un rival de molt bon nivell. Resultat final 3-0 (25-14,26-24,25-17).
L’equip continua creixent setmana a setmana, aquest és el camí per poder aconseguir una victòria en aquesta exigent lliga.

Gloriamar Volei Piles jugarà el dissabte que ve a les 11.00 al Poliesportiu municipal de Piles contra el C.V. Santa Pola.

Articles relacionats