Liluvina Gil, regidora responsable del departament de Salut i Polítiques Saludables, ha presentat les activitats organitzades des del departament per als mesos d’abril a juny, en la línia marcada en la programació d’hivern, reforçada gràcies a l’èxit d’assistència i participació de totes les iniciatives posades en marxa.
Gil ha remarcat que les investigacions demostren que per augmentar la qualitat de vida és necessari posseir hàbits saludables més enllà de l’alimentació o la pràctica esportiva, ja que també influeixen aspectes com la gestió de conflictes, el descans actiu, o els trastorns de la son, entre d’altres. “El nou programa inclou les demandes dels col·lectius de la ciutat per tal de contribuir a la millora de la qualitat de vida. Per això, està dirigit a tots els públics, ja que no són només les persones grans les que han de tenir en compte aquests aspectes, volem educar des de la infància“.
Sobre la programació, que inclou 32 activitats, la regidora va explicar que s’abordaran les temàtiques mitjançant activitats com xerrades, tallers, exposicions, teatre i taules informatives.
Aquest any cal destacar dins de les polítiques d’hàbits saludables la inclusió en el programa del “primer Concurs Gandia Junior xef”.


