Gandia fa una crida per a no emportar-se llenya cremada de la zona de l’incendi de Marxuquera

llenya cremanda

El departament de Gestió Responsable del Territori de l’Ajuntament de Gandia ha col·locat diverses xapes explicatives al territori cremat per l’incendi de Marxuquera per tal d’evitar que les persones s’emporten la fusta cremada.

El departament insisteix en la importància de seguir les instruccions dels tècnics per tal d’assegurar la millor regeneració i restauració possible.

D’altra banda, una vegada tancadesles inscripcions de voluntaris per a la recuperació de Marxuquera per als col·lectius i persones a títol individual, s’ha obert un nou formulari d’inscripcions a través del qual poden participar empreses responsables, que poden col·laborar amb aportacions econòmiques o d’altres maneres. Qualsevol empresa, col·lectiu o persona a títol individual pot fer una aportació monetària, que anirà destinada a cobrir les despeses del projecte Marxuquera Verda, i ampliar-lo (material de treball, arbres per a reforestació, professionals per a la realització de tallers, etc.). 

Pel que fa a particulars i associacions, s’han registrat 254 inscripcions al voluntariat de Marxuquera Verda. Els responsables han començat a contactar amb totes elles, per ordre d’inscripció, per a quadrar de quina manera poden participar i quina és la disponibilitat al calendari. S’estima que la majoria preferirà col·laborar els caps de setmana; no obstant, també hi ha possibilitat de fer eixides entre setmana si algun grup ho preferix.

 

Articles relacionats