Gandia dona a conèixer als nous campions i campiones d’Espanya de categoria d’aleví, infantil i cadet de Només Dansa que ha organitzat la Real Federació Espanyola de Patinatge, amb la col·laboració de la Federació de Patinatge de la Comunitat Valenciana i Gandia Hockey Club.
La competició s’ha celebrat del 14 al 17 de maig en el Poliesportiu de Gandia, amb un gran èxit de participació i organització.
Les actuacions de quasi les 100 participants van ser seguides presencialment per gran nombre de públic, a més de tots els que van seguir el campionat per streaming.
Grandíssims resultats obtinguts per la Comunitat Valenciana que va aportar 17 representants i que van obtindre cinc medalles; plata i bronze en aleví, or i plata en cadet masculí i bronze en cadet femení.
La patinadora Irene Castellá Tio, que pertany al Gandia Hockey Club i organitzador de l’esdeveniment, va realitzar un bon campionat i va obtindre finalment la dotzena posició.