Centenars d’atletes recorren disfressats el centre de Gandia

 

sant silvestre gandia 3 sant silvestre gandia 2

Centenars de persones, totes elles disfressades, han participat este divendres en la dotzena edició de la Sant Silvestre Gandia, una cursa popular amb eixida i arribada a la plaça Major i circuït urbà que ha omplert de somriures el Centre Històric i el Raval, per acabar amb xocolatada i fartons.

La cursa tenia una doble vessant: la competitiva, lúdica, familiar i divertida, i la solidària. Hi havia 3 premis per als millors classificats i 3 més per a les millors disfresses individual i grupals, respectivament.

La inscripció tenia un preu solidari de 3 €, ja que un euro es destina a ajudar a l’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer, AFA la Safor. A més a més, els participants podien portar un quilo d’aliments no peribles per al menjador social. Ximo Más, president del CC El Garbí, el club organitzador, “ha estat una manera molt divertida i solidària d’acabar l’any fent esport”.  

Articles relacionats