• En 7 dels 8 concerts programats a la 32a edició del festival, que va finalitzar dissabte, s’hi han exhaurit les entrades
• Nahuel González, regidor de Cultura: “El Polisònic és un festival tan consolidat que ens obliga a superar-nos cada any i prova d’això és l’èxit de públic que hem tingut en aquesta edició, per la qual cosa seguirem lluitant des del departament per tal d’aconseguir la recuperació progressiva de la normalitat cultural en la ciutat”.
Amb l’actuació del grup Rambalaya, el dissabte passat, va finalitzar la 32a edició del festival Polisònic, que ha tingut lloc al jardí de la Casa de Cultura de Gandia durant les últimes setmanes.
Segons fonts del Departament de Cultura, han assistit un total de 1.814 persones en els 8 concerts programats, destacant que en 7 de les actuacions previstes, s’hi han exhaurit totes les entrades.
Nahuel González, regidor de Cultura, ha manifestat que “a pesar de les circumstàncies poc propícies, el Polisònic és un festival tan consolidat que ens obliga a superar-nos cada any i prova d’això és l’èxit de públic que hem tingut en aquesta edició, per la qual cosa seguirem lluitant des del departament per aconseguir la recuperació progressiva de la normalitat cultural en la ciutat”.
A més de l’èxit d’assistència, el director del Polisònic Gandia, Eudald González, ha volgut destacar la solvència econòmica del festival, vist que als més de 16.000 euros de recaptació per la venda d’entrades, s’uneix una subvenció de més de 9.000 euros atorgada per la Conselleria de Cultura, així com altres subvencions pendents de ser concedides.