L’actual secretària d’organització de Més-Compromís ha anunciat la seua intenció de presentar-se al procés de primàries que el col·lectiu local de Compromís per Gandia celebrarà del 8 a l’11 de febrer i on la militància triarà el cap de llista i els seus representants a la llista local.
Cal recordar, que recentment Alícia Izquierdo, ja va anunciar la seua intenció de presentar-se al procés per a encapçalar la candidatura a l’alcaldia de la coalició a les eleccions municipals de maig de 2023. I que ho faria acompanyada d’un equip de persones que combinen l’experiència municipal i l’activisme als moviments cívics de la ciutat.
«És per a mi un honor i tot un repte, personal i professional, formar part d’aquesta candidatura, on persones preparades, conscienciades i amb la fortalesa necessària, treballarem incansablement, perquè la nostra ciutat, siga un exemple capdavanter de progrés sostenible, fent que la política duga a terme el seu propòsit fonamental: millorar la vida de totes les persones», ha assegurat Sapena.
Esther Sapena Peiró
Esther Sapena Peiró. 42 anys. Mestra d’educació infantil i Secretària d’organització local de Més-Compromís Gandia.
«És el moment d’actuar, d’implicar-se i de treballar per tal de continuar assentant els fonaments d’una societat progressista i igualitària, centrada en les persones i en el seu benestar…. Durant els últims 20 anys, a l’escola, he acompanyat als més xicotets en el seu creixement i la seua educació, de forma respectuosa, inclusiva i cooperativa. Els valors de solidaritat, tolerància i igualtat han estat presents en el dia a dia de la meua aula, per tal de formar ciutadans conscients, crítics i actius que participen i milloren la societat en la qual vivim… Ara, ha arribat el moment de posicionar-me i d’aprofundir en aquesta tasca participant i defensant un projecte encoratjador i il·lusionant com és el de Compromís».