El president de la Associació d’Empresaris del Polígon Industrial del Brosquil (EPIB) d’Oliva, Francisco Cardona, ha mostrat el seu malestar per la pèrdua per part de l’Ajuntament d’Oliva d’una subvenció del IVACE (Institut Valencià de Competitivitat Empresarial). La subvenció anava a ser destinada com una inversió per a la millora de les instal·lacions del polígon. Es tracta d’una subvenció, com comenta Cardona, que “per a nosaltres era fonamental a l’hora de potenciar un dels punts més forts a nivell empresarial del municipi”.
Malgrat açò, el president d’EPIB ha anunciat que, després d’una reunió mantinguda fa uns dies amb el govern municipal, l’executiu s’ha compromès a pressupostar amb vista a 2018 el desenvolupament de les actuacions que s’arreplegaven sota la inversió d’aquesta ajuda que, segons Cardona, “s’ha perdut a causa d’una mala gestió política”.
Segons ha confirmat el president, aquesta situació s’ha generat “a conseqüència de la fibra òptica, actuació que es preveia dins del projecte presentat a l’IVACE”. Cardona ha manifestat que quan Telefónica va accedir a desenvolupar la instal·lació es va abordar ampliar el perímetre fins al polígon. Aquesta gestió va suposar que s’haguera de modificar el projecte, provocant que no s’arribara a temps per a tramitar-ho.
En aquest sentit, el president d’EPIB ha recalcat la desil·lusió que es respira entre els empresaris del polígon que “ara es mostren desconfiats davant la gestió política després d’haver perdut una subvenció tan important per al nostre polígon”. D’aquesta manera, ha sol·licitat al govern local que complisca la seua paraula atés que “els empresaris també paguem els mateixos impostos que qualsevol particular. Formem part del municipi i volem que se’ns tinga en compte”.
Referent als grups de l’oposició, també s’ha pronunciat Francisco Cardona, als qui els ha demanat un major interès per les reivindicacions dels empresaris d’EPIB i “no només davant fets puntuals com este”.
Els empresaris del polígon El Brosquil d’Oliva recriminen al govern local que haja perdut una subvenció


