A més, es modificarà tot el sistema d’arbres plantant noves espècies més urbanes per a evitar els problemes que ocasionen les arrels en les voreres i deixant més distància entre els arbres i amb escocells més amples.
Estes obres es duran a terme durant tres mesos i el seu pressupost ascendeix a vora 196.000 euros de fons propis de l’Ajuntament de Tavernes. D’esta manera, l’Ajuntament pretén satisfer la primera de les necessitats dels veïns d’este barri dins del pla d’inversions en la via pública.
La Regidoria de Participació Ciutadana va obrir el projecte de les reunions de barri el mes d’abril amb l’objectiu d’arreplegar propostes dels ciutadans i acordar les dos inversions més importants en la via pública de cada zona.
L’alcalde, Jordi Juan, ja va valorar en el seu moment molt positivament la participació de la gent de Tavernes i va manifestar que la prioritat d’inversió en la via pública vindria donada per este pla que van fer entre tots, sense una decisió unilateral del govern, i segons el pressupost de què dispose l’Ajuntament o les subvencions que arriben.


