El dissabte a la vesprada es va disputar en el Velòdrom Luis Puig de València, el Campionat Autonòmic Sub23. Va destacar en la prova dels 800 m.l. Abdelmonaim El Khayami que va ser medalla de plata amb 1’57”97, en els 400 m.l. Javier Catalá va ser 5é amb la seua millor marca personal de 52,66, ja en els 3000 metres, Marc Reina era 4t amb 8’55”93 aconseguint la seua millor marca personal i Alex Miret 6é amb 9’34”79.
També el dissabte es va celebrar el Campionat Autonòmic de Llançaments Llargs d’Hivern en la localitat alacantina de Torrevella, Hodei Oyanguren va aconseguir l’or, en llançament de javelina, obtenint a més la seua millor marca personal amb 66,32 m. que ho classifica per al nacional de llançaments llargs que es disputa a Motril.
I finalment excel·lents resultats en l’autonòmic Sub18, que també es va disputar en el Velòdrom Luis Puig, on Cristina Bañuls era campiona autonòmica en 400 m.l. amb un excel·lent registre de 57,86, que a més de ser la seua millor marca personal la col·loca 4t d’Espanya en la seua categoria, Pablo Ruiz queia en les semifinals dels 60 metres tanques, però es rescabalava en la final dels 400 m.l. on obtenia el bronze i aconseguint la seua millor marca personal amb 52,56, i finalment, Héctor Braco obtenia la 6a plaça en la final dels 60 m.l. amb 7,36.