– El Joaquín Lerma Xeraco Bàsquet Club obté la victòria enfront del cuer de la categoria, el CB Pepe Sánchez d’Aielo de Malferit
El Joaquín Lerma Xeraco Bàsquet Club va aconseguir divendres passat la seua sisena victòria consecutiva en competició per 44-59 enfront del CB Pepe Sánchez d’Aielo de Malferit, en un partit ajornat de jornades anteriors i que així i tot va comptar amb baixes molt importants per part del Xeraco Bàsquet Club, en compliment dels protocols sanitaris i de seguretat, inclòs l’entrenador, sinònim de l’actual situació que afronta la Comunitat Valenciana en aquests moments.
El Xeraco Bàsquet Club continua líder i invicte en la competició. La novetat del partit va ser l’estrena del nou equipament. Un equipament diferenciador que manté la tradició i els colors del Club.