El gandià Ausiàs Martín Melo, jugador de tennis de l’Acadèmia València Tennis Center, es va proclamar dissabte passat campió en el Màster Nacional de la Champions Bowl, tant individualment com en els dobles en la categoria sub14, classificant-se per a anar el mes vinent de setembre al torneig internacional que es realitzarà a Croàcia.
Ausiàs entrena 5 dies a la setmana durant 4 hores aproximadament i compagina la pràctica del tennis amb les obligacions escolars en el Col·legi Beceroles de Gandia.

Ausiàs ha de fer un pas extra si vol obtindre millors resultats perquè en l’Acadèmia la qualitat d’entrenament i l’exigència és molt alta. Malgrat la seua curta edat, el gandià és un xiquet que té molt clares les seues idees i sap l’esforç i el sacrifici que tot això comporta, ja que en el món del tennis arriben molt pocs i a més no hi ha ajudes econòmiques i els seus pares són els que has de sufragar totes les seues despeses, per això hauran de buscar-li patrocinadors.
En l’última temporada s’està veient reflectit tot el treball i l’esforç que està realitzant:
Subcampió de la CV Aleví
Campió de la CV per equips
Finalista Open Promeses València CA Montemar
Campió Open Promeses València CD Saladar
Subcampió d’Espanya sub12 per equips amb el CT València
Subcampió Màster Open València Promeses CT Equelite Juan Carlos Ferrero
Campió Open Promeses David Ferrer
Campió Champions Bowl Nules
Campió València Tennis Tour a Gandia
Campió Màster nacional Champions bowl Malva-rosa Tennis center
Classificat per a l’internacional Champions bowl a Croàcia.
“Quan tens un somni i sents que res et pot parar, només amb perseverança i esforç el podràs alcançar”


