– Ha sigut rebutjada amb els vots en contra del PSOE, ERC, PNB, Agrupació socialista de la Gomera i el PSC-PSOE.
L’exalcalde de Bellreguard, Álex Ruiz, va presentar un estudi que proposa la construcció de dos espigons i l’aportació de 100.000 m³ d’arena per ta de protegir i regenerar la platja de Bellreguard després de patir diversos temporals i el més fort anomenat Gloria.
Amb aquestes conclusions, Àlex Ruiz, va traslladar al seu partit, Compromís, la necessitat urgent de solució, la qual cosa va fer la presentació d’una esmena als Pressupostos Generals de l’Estat, presentada en el Senat per Carles Mulet.
Aquesta esmena, totalment necessària per a Bellreguard ha sigut rebutjada amb els vots en contra del PSOE, ERC, PNB, Agrupació socialista de la Gomera i el PSC-PSOE.
L’esmena comportava la regeneració de la Platja de Bellreguard i a més de la construcció de la rotonda a l’entrada nord per a millorar la travessia de l’N-332 pel nucli urbà, les dues inversions alcançaven els 4,5 milions d’euros.