15.7 C
Gandia
Dilluns, 27 març, 2023

El Real de Gandia contracta 10 persones per a serveis municipals 

 

 

 

– L’Ajuntament del Real de Gandia ha dut a terme una sèrie de contractacions a través dels programes EMPUJUEMDONA i ECOVID.

IMG 20211209 WA0088

Per l’EMPUJU han entrat 3 persones per a treballar durant un any; dues persones per a manteniment i un tècnic informàtic. La subvenció que ha rebut l’ajuntament és de 50.004,50 €.

Mitjançant l’EMDONA han entrat altres quatre persones per a sis mesos. Aquesta iniciativa té la finalitat de contractar dones desocupades, en aquest cas, s’ha contractat tres persones de neteja i una Tècnica Superior d’Animació Sociocultural (TASOC). La subvenció és de 43.553,85 €.

Finalment, amb l’ECOVID han entrat tres persones, una de manteniment i dos de neteja per a treballar durant un any. L’objectiu és contractar aturats d’almenys 30 anys per entitats locals. La subvenció és de 51.584,49 €.

Gustavo Mascarell, alcalde del Real de Gandia ha mostrat la seua satisfacció per obtindre aquesta subvenció: “És molt important promoure iniciatives públiques que generen ocupació i ajuden a persones que necessiten treballar. Ara, més que mai, és necessari treballar conjuntament entre les diferents administracions per a poder ajudar als nostres veïns i veïnes”.

Articles relacionats