EL PP DE GANDIA INSTA A CIUTADANS A “SEURE A PARLAR” DESPRÉS DEL RESULTAT DEL 26J

El Partit Popular de Gandia ha instat a Ciutadans a “seure a parlar” sobre la gobernabilitat de l’Ajuntament de Gandia, després dels resultats que s’han donat en les eleccions generals d’este diumenge. El president local del PP, Víctor Soler, i el secretari general, Vicent Gregori, han fet en una roda de premsa una valoració dels resultatss: “El PP ha tornat a millorar els seus resultats, elevant-se fins al 38% dels vots escrutats. Mentrestant observem com el PSOE de Diana Morant de nou baixa en nombre de vots i queda relegat a la tercera posició”.

 

La comparativa de les eleccions del desembre respecte de les d’este diumenge indica que el PP ha pujat més de 800 vots i el PSPV ha baixat un poc més de cent, encar que en percentatge recupera un 0’4% a causa del descens de la participació. El PP és l’únic partit a Gandia que guanya vots respecte de fa mig any.

El president local del PP, Víctor Soler, ha fet la següent lectura: “Gandia és demoscòpicament de centre-dreta” i ha llançat un missatge: “Fins a tres vegades li han dit que no els electors a Diana Morant”.

Pel que fa a Ciutadans, la formació política que a nivell nacional major desgast ha patit en favor del PP, que és l’únic partit que puja en escons, Soler ha dit que “ha de decidir què vol ser de major, perquè la indefinició o confusió ideològica, tendeix a minvar les seues expectatives electorals. El PP és de centre-reformista i d’ací no es mourà”.

En clau local, sobre la gobernabilitat de la ciutat, Soler ha dit que “no confiem en un Govern de Gandia d’accentuat caràcter d’esquerres i ostatge d’independentistes i comunistes. Tenim vocació de govern i si Ciutadans decideix què vol ser de major, podem asseure’ns a parlar”.

Articles relacionats