16.6 C
Gandia
Dimecres, 22 març, 2023

El porrat de Sant Macià ha omplit d’alegria els carrers de Ròtova 

 

Ròtova ha celebrat la tornada al carrer del porrat de Sant Macià. L’edició d’enguany s’ha desenvolupat amb mesures de seguretat i ha salvat la pluja, i ha sigut “un cap de setmana molt especial per a tots i totes”.

Grupo La Sede

En un format més esponjat i amb uns espais repensats, cada públic ha tingut el seu lloc i el seu moment en el porrat; xiquets, joves i majors han pogut triar entre diverses activitats: actuacions musicals, visites guiades, rutes, xarrades i tasts de vi, presentacions de llibres, exposicions a l’aire lliure i moments molt divertits amb la ràdio. Tot això en espais preparats per a gaudir i viure la il·lusió d’una festa, que ha sigut tot un èxit després de dos anys de pandèmia.

Exposicio Eines persones i memoria

El porrat de Sant Macià ha tornat a ser punt de trobada de les comarques de la Safor i la Vall d’Albaida. “Era un repte molt gran i una cita important per a artesans i artesanes, firaires, associacions, artistes, el veïnat i cada persona que ha volgut viure amb Ròtova aquest Porrat de Sant Macià 2022”.

Articles relacionats