– Moragues tanca una llista renovadora i enfocada en la gestió per a aconseguir l’alcaldia de Gandia
– La llista compta amb huit cares noves entre els tretze primers llocs i amb més dones que homes
El Partit Popular ja té tancada la llista definitiva amb la qual Juan Carlos Moragues concorrerà a les eleccions municipals del pròxim 28 de maig. El candidat a l’alcaldia de Gandia ha configurat una llista en la qual destaca la seua aposta per la renovació, estant marcada per un perfil de gestió per a aconseguir que els gandians depositen en ella la confiança en els pròxims comicis.
Un total de huit cares noves figuren entre els tretze primers llocs de la llista electoral de Moragues, en una clara mostra del candidat popular per la renovació de cara a la pròxima legislatura. I és que la llista del Partit Popular de Gandia està marcada per un perfil de candidats enfocats en la gestió, destacant que, entre els seus components, hi ha quinze dones per tretze homes.
Entre les incorporacions ja anunciades en dies anteriors, la llista popular ha afegit a perfils de la societat gandiana com David Pardo, expert en innovació i persona de reconegut prestigi per la seua vinculació, entre altres, amb FAES i per ser membre de l’Associació Gastronòmica Fideuà de Gandia, o la presidenta l’Associació Mestresses de casa i Consumidors (Tyrius) Eva Bataller.
A més, Moragues ha volgut comptar també perfils històricament vinculats al Partit Popular local, com Ramón Bertó, Salvador Soler, Luisa Laporta, Emi Climent o Encarnación Fenollar.
La intenció d’integrar el Grau i la Platja amb la ciutat també s’ha vist reflectida en la composició de la llista electoral amb la inclusió de fins a sis membres en la llista. També el col·lectiu llatí de Gandia té la seua representació gràcies a Fátima Ordóñez, que ocuparà el lloc 18 de la llista electoral.
A l’experiència aportada pels perfils incorporats s’uneix la joventut, ja que en la llista electoral de Moragues incorpora cinc membres de Noves Generacions del Partit Popular de Gandia, a més d’altres perfils joves que arriben per a aportar aire de renovació i l’esperit reivindicatiu que la joventut de Gandia espera del seu pròxim govern.
A la llista definitiva, Moragues afegirà un especial protagonisme als cridats a ser directors generals del seu pròxim govern, com és el cas de Víctor Rubio, presentat dies arrere i que assumirà l’àrea d’esports, sent aquesta una de les peces clau del projecte de futur per a Gandia, generant una connexió entre Esport-Salut-Turisme, perquè Gandia siga un referent.
El Comité electoral del Partit Popular de Gandia va aprovar, en reunió celebrada en la vesprada d’aquest dilluns 3 d’abril, la llista presentada per Moragues, amb la qual la formació confia a aconseguir l’alcaldia de la ciutat per a dotar-la d’un millor futur gràcies al seu projecte renovador i basat en la bona gestió.
Llista Partit Popular de Gandia
1. Juan Carlos Moragues Ferrer
2. María De la Mar Beltrán Alandete
3. Joaquín Mas Ribas
4. Víctor Soler Beneyto
5. Cristina Moreno Borrás
6. Vicente Gregori Acosta
7. Aina Borredà Pérez
8. Silvia Riera Moltó
9. Guillermo Barber Fuster
10. David Ronda Cardona
11. María Del Carmen Vidal Añón
12. Rosa Isabel Borrull Morato
13. Iván Moreno Cobos
14. Raquel Díaz Camarena
15. José David Pardo Peiró
16. Eva Gisela Bataller Sancho
17. Antonio Javier Sendra García
18. Fátima Ordóñez Ribero
19. María Pilar Sacristán Hernández
20. Salvador Soler Pellicer
21. José Barber Blasco
22. María Luisa Laporta Benedito
23. Encarnación Fenollar
24. Maira Emilia Climent Boix
25. Ramón Manuel Bertó Navarro
S1 Nuria Pastor Vicente
S2 Javier Ruiz Merino
S3 Carolina Sanmateu Soucase