• L’Ajuntament ha ampliat l’horari d’obertura durant els pròxims dies
• L’ús de la mascareta i del gel hidroalcohòlic seran obligatoris per a accedir al cementeri municipal
• L’Agrupament Escolta Valldigna prestarà ajuda als veïns i veïnes a l’hora de posar les flors en els nínxols
L’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna ja té enllestit el cementeri municipal per a la festivitat de Tots Sants. Enguany es manté l’obligatorietat de fer ús de la mascareta i dels gels hidroalcohòlics, així com respectar la distància de seguretat dins del cementeri, però sense restriccions d’accés ni limitació d’aforament.
Com és habitual, el consistori valler ha ampliat l’horari d’obertura del cementeri municipal durant els pròxims dies. El dissabte 30 i el dilluns 1 el cementeri obrirà de 8 a 21 hores, el diumenge 31 estarà obert de 8 a 00 hores de forma continuada i el dimarts 2, de 8 a 18.30 hores.
Per a evitar aglomeracions, els ornaments florals es duran ja fets des de casa. Per tal de facilitar el treball a les floristeries, i sempre sota la supervisió dels conserges, es permetrà l’entrada de vehicles a les empreses del sector (dissabte 30, de 8 a 12 hores i de 19 a 21 hores, i diumenge 31 a partir de les 20 hores).
Un any més, l’Agrupament Escolta Valldigna prestarà ajuda als veïns i veïnes de Tavernes que ho necessiten a l’hora de posar les flors en els nínxols. Estaran col·laborant en el cementeri municipal els dies 30 i 31 de 18 a 21 hores.
Fins al dilluns 15 de novembre, els operaris municipals no retiraran els tests que estiguen en terra. Per últim, la missa dels sants difunts serà en el cementeri municipal el dimarts 2 de novembre (10.30 hores).