– La Policia Nacional deté a dos homes després de robar en dos habitatges fracturant el pany
– A més, un d’ells hauria arrancat dos finestrals que donen accés a un pati interior per a sostraure els objectes
– Els detinguts s’haurien apoderat pel que sembla de diversos telèfons mòbils, eines, un televisor i una llavadora, entre altres electrodomèstics
– Els policies van registrar els domicilis dels arrestats, localitzant en el seu interior, nombrosos efectes sostrets
– Els dos homes han ingressat a la presó
Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a dos homes d’origen espanyol, de 22 i 30 anys, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força en les coses després de fracturar el pany de dos domicilis per a accedir al seu interior i apoderar-se de nombrosos objectes. Les perquisicions dels investigadors, han permés identificar als sospitosos, a més d’entregar als seus legítims propietaris alguns objectes sostrets.
Els fets van ocórrer a la fi de desembre en la localitat valenciana de Gandia, quan els agents van tindre coneixement que haurien accedit a dos domicilis fracturant el pany de la porta i apoderant-se de diversos efectes, entre ells diversos electrodomèstics.
En el primer habitatge, un dels sospitosos hauria trencat el pany de la porta i a més, hauria arrancat dos finestrals que donen accés a un pati interior, deixant la llum encesa i apoderant-se pel que sembla d’un televisor, una llavadora i una estufa elèctrica.
En el segon robatori s’hauria utilitzat el mateix modus operandi, fracturant la porta d’accés i sostraient presumptament dos telèfons mòbils, una radial, un parell d’ulleres i una planxa del pèl, entre altres objectes. Posteriorment, el sospitós hauria venut un dels telèfons en un establiment comercial, per la qual cosa ràpidament va poder ser identificat pels investigadors.
Gràcies a les perquisicions dels investigadors, els policies van aconseguir identificar a als dos homes que presumptament haurien perpetrat els robatoris. Durant les indagacions, els agents van esbrinar que els homes compartien un mateix habitatge, per la qual cosa van sol·licitar un manament d’entrada i registre.
Durant el registre, els policies van localitzar nombrosos efectes sostrets, entre ells, dos telèfons mòbils i ulleres de sol, a més d’altres objectes en els quals les víctimes no s’haurien adonat de la seua sostracció.
Després d’això, els policies van detindre als dos homes com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Els arrestats, tots dos amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, decretant el jutge l’ingrés a la presó de tots dos.