Detenen cinc dones per furtar peces de roba a un establiment de Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a cinc dones d’entre 20 i 48 anys, totes elles d’origen espanyol, com a presumptes autores d’un delicte de furt, després de pel que sembla emportar-se d’un establiment comercial diverses peces de roba per un valor de 603,34 euros.
Les recerques van començar en tenir coneixement els agents de que un establiment comercial de Gandia havia sigut víctima d’un furt per part de cinc dones, les qui aprofitant la superioritat numèrica es van emportar de la tenda diverses peces de roba, el preu de les quals sumaven 603,34 euros.
Durant les recerques els policies van aconseguir identificar a les cinc dones, que després de ser localitzades, van ser detingudes com a presumptes autores d’un delicte de furt.
Les detingudes, tres d’elles amb antecedents policials, han sigut posades en llibertat, després de ser escoltades en declaració, no sense abans ser advertides de l’obligació de comparèixer davant l’autoritat judicial quan siguen requerides.

Articles relacionats