DECLARAT UN NOU INCENDI AL TERME DE CARCAIXENT

Així mateix, l’executiu valencià ha demanat al Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi ambient dos hidroavions i un helicòpter per a un altre foc declarat aquest dimecres en Carcaixent, segons les mateixes fonts.

“S’han desplegat 229 efectius de la UME, 64 vehicles, entre elles 13 autobombes i tres nodrisses, així com un helicòpter. També està actuant la Guàrdia Civil i membres de protecció civil”, ha assenyalat el delegat del Govern, Juan Carlos Moragues.

D’altra banda, agents de la Guàrdia Civil han detingut un jove d’uns 25 anys com a presumpte autor de l’incendi declarat dimecres a Bolbaite.

Moragues que ha visitat el Lloc de Comandament Avançat, situat al municipi d’Anna, on ha destacat la bona coordinació entre totes les administracions públiques, ja que estan “totes les brigades de les tres administracions públiques treballant colze amb colze per a sufocar l’incendi”.

Articles relacionats