18.9 C
Gandia
Dimarts, 26 setembre, 2023

Decepció de Mestre i Arlandis per la cancel·lació de la Volta Ciclista a Besaya

– Els ciclistes de la Safor, Xavi Mestre i Aitor Arlandis, tenien aquesta prova apuntada en roig per ser, possiblement, la millor competició de categoria de cadet.

L’equip ciclista Bathco Cycling Team, organitzador de la prova, s’ha vist obligat a suspendre la Volta a Besaya en categoria cadet després de no tindre el  finançament necessari per a realitzar la millor volta que es disputa en territori nacional.

Precisament l’equip del PC Pinedo Juan Giner tenia els ulls posats en aquesta volta on tan sols corren les esquadres convidades. Els saforencs, Aitor Arlandis i Xavi Mestre, tenien opcions d’obtindre bons resultats, però finalment els organitzadors s’han vist obligats a cancel·lar per segon any consecutiu.

Cal recordar que l’esquadra càntabra del  Bathco Cycling Team va estar fent la pretemporada en l’alberg de Piles a més l’estructura d’aquest equip a València entrena assíduament per la Safor.

Una gran decepció per al ciclisme base que cada dia que passa és més difícil subsistir, com per exemple a la província de València on tan sols hi ha quatre equips de categoria de cadet, dos de juvenils i altres dos d’elit-sub 23 en la tercera província més gran d’Espanya. Un pobre bagatge, ja que els equips juvenils i sub 23, en la gran majoria, són de fora de la província.

Jordan Mantilla, organitzador d’aquesta volta, ha assenyalat, en un comunicat, la gran decepció de no haver trobat cap patrocinador per a la realització d’aquest esdeveniment que serveix per a fer costat al ciclisme base, sense proves no poden haver-hi ciclistes en el futur.

Amb aquesta suspensió queda com a única cita important la Volta al Baix Aragó on Arlandis i Mestre intentaran fer una cosa important abans de donar per finalitzat el seu periple per la categoria cadet.

Articles relacionats