17.1 C
Gandia
Dissabte, 9 desembre, 2023

Cultur Pop converteix el barri Roís de Corella de Gandia en un megaescenari

cultur pop rois de corella

El barri Roís de Corella de Gandia s’ha convertit aqusts dissabte 23 de març en un megaescenari amb la celebració de la Cultur Pop, un programa que l’any passat va tindre lloc en el passeig de les Germaníes, i que contempla un esdeveniment mensual  des de març fins a juny.

Aquestes activitats infantils són gratuïtes i aquest dissabte des de les 11 i fins a les 20 hores té lloc la Gran Festa de la Colla d’ À Punt, amb cançons, màgia, discoteca mòbil i xocolatada.

El 12 d’abril a les 17.30 hores actuaran Lore i el colors perduts. El 17 de maig a les 17.30 hores els més xicotets podran cantar i ballar amb Color Band. L’última cita de la programació de la Cultur Pop serà l’1 de juny. A les 17 hores començarà l’Aventura medieval, teatre de carrer itinerant.

Articles relacionats