– Aquest pròxim dissabte dia 25 de febrer, tots units a la concentració organitzada per “SOMOS MEDITERRANEA” en la Delegació del Govern a València.
El primer autobús serà gratuït i el subvenciona l’Ajuntament Tavernes de la Valldigna, l’eixida des de Tavernes de la Valldigna serà a les 10.00 hores en Mercadona de Germanies.
L’eixida des de la Platja Tavernes de la Valldigna serà a les 10.15 hores en el Tourist Info de la platja.
La concentració en Delegació del Govern a València de 12.00 a 13.00 hores i el retorn des de València està programat per a les 13.30 hores, amb arribada a la Platja de Tavernes de la Valldigna 14.30 hores.
Més informació i per a la confirmació d’assistència als telèfons 649429691-617800744, les reserves seran per rigorós ordre d’inscripció.