La Càtedra d’Innovació del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València ha iniciat este dijous una nova edició del cicle ‘Un Cafè en el Campus’ amb la participació de la psicòloga d’empreses Mónica Morant. L’objectiu és donar a conèixer oportunitats laborals als futurs professionals, així com recolzar-los en la cerca de projectes que s’adapten a les seues habilitats i interessos.
La xarrada, sota el títol “Gestiona la teua carrera professional amb èxit”, està prevista aquest dijous, 16 de novembre, en el Centre d’Emprenedors del Campus de Gandia a partir de les 17 hores i tindrà un caràcter participatiu. L’assistència és lliure i gratuïta.
Mónica Morant és llicenciada en Psicologia en la Universitat de València, Màster en direcció i gestió de RR.HH. en l’Escola Superior d’Estudis Empresarials, i Màster en DBM en Aedipe i Universitat de Psicologia.
La Càtedra d’Innovació del Campus de Gandia és el marc de col·laboració entre la Universitat Politècnica de València i les empreses CaixaOntinyent, Citrosol, La Tenda HOME, Dulcesol, ODEC, Azimut i els ajuntaments de Gandia, Oliva i Tavernes de la Valldigna.
La seua finalitat és el foment de la innovació en les empreses, l’estímul i l’acceleració de l’actitud emprenedora de les persones joves en sectors innovadors, així com el foment de la cultura de la innovació i de la creativitat en els joves pre-universitaris.
Comença una nova edició del cicle “Un café al campus” per a emprenedors


