
Este cap de setmana, dissabte dia 5 en dos sessions de matí i vesprada i el diumenge dia 6 al matí, es va disputar una apassionada XXII edició de l’Open Natació i Esports Gandia, on van competir més de 500 nadadors de tota la geografia espanyola en la piscina coberta del Poliesportiu Municipal de la nostra Ciutat.
En esta ocasió van participar nadadors de la Comunitat de Madrid, Catalunya, Sevilla, Toledo i de tota la Comunitat Valenciana, observant-se un grandíssim nivell durant tot el trofeu, aconseguint entre tots els clubs un total de 34 rècords del trofeu en les proves individuals i 4 en els relleus.
En esta edició l’equip vencedor va ser el Club Natación Leganés, amb 3.053 punts, seguits molt de prop durant tota la competició pel Natació i Esports Gandia amb un total de 2.935 punts, i en tercer lloc el Club Deportivo Gredos San Diego amb 2.129 punts, que van arreplegar els corresponents trofeus.
Destacar la gran competició realitzada pels nadadors locals, que van aconseguir un total de 8 mínimes nacionals a càrrec d’Adrián Millet en 100 lliures i ratificant la que tenia en 50 lliures, Julia Sigalat ratifica la de 100 esquena i aconseguix la de en 50 lliures en la primera posta del relleu, Marc Blasco en 200 estils i Marina Camps ratifica les de 100 papallona i 200 lliures i estils, 41 mínimes autonòmiques, 3 rècords de Club a càrrec de Marc Blasco en 200 estils, Adrián Millet en 100 lliures i el relleu de 4×50 lliures compost per Joan Muñoz, Ximo Gascó, Dani De la Llave i Edu Polo i 5 rècords del trofeu.
Els nadadors del club gandià van aconseguir un total de 82 medalles individuals i 5 en els relleus, repartides en 28 d’or, 30 d’argent i 24 de bronze en les proves individuals i 1 d’or, 1 de plata i 3 de bronze en els relleus.


