Begoña Bononad, nova fallera major de Tavernes

web
El ple, divendres per la nit, en el moment de la telefonada.

L’alcalde de Tavernes, Jordi Juan, en nom de la FdF Junta Local Fallera, ha fet este divendres a la nit la tradicional telefonada a l’afortunada per a comunicar-li que serà l’encarregada d’ocupar este càrrec faller.

La telefonada s’ha realitzata les 20:30 hores des del saló de plens de l’Ajuntament, amb la presència dels màxims representants de les sis comissions que volien conèixer el nom de la màxima representant de les falles de Tavernes.

La nova fallera major, Begoña Bononad Bo, pertany a la comissió de la Falla La Dula, on és fallera des del 1988 i va ser fallera major en l’any 1995.

DDpz8T3XkAAkcdo
Representants d’altres comissions, al ple.

L’alcalde, Jordi Juan, la regidora de Cultura i Festes, Encar Mifsud, i els regidors de la corporació han anat al casal per a donar-li l’enhorabona en persona.

Carolina Pérez Bosch, la fallera major ixent, també ha felicitat la que la succeirà en el càrrec, així com Carlos Merenciano, que és el nou president de la Junta Local Fallera i substitueix a Salva Talens.

Articles relacionats