– L’aclamat quintet de metall actuarà el divendres, 16 de juliol, a les 22:30 h a la plaça Major de Benifairó
El mes de juliol és un mes reblit d’activitat cultural al poble de Benifairó, és el mes de la Literatura a la Plaça, però també d’altres actes, com per exemple el concert que tindrà lloc el pròxim divendres, 16 de juliol, a les 22:30 h a càrrec de Back to Brass.
El quintet de metall Back to Brass és un dels conjunts de cambra més aclamats a terres valencianes, format en el 2009 ha sigut llorejat en diversos concursos nacionals i internacionals, com el Concurs de Cambra de Lyon (França).
El programa que interpretarà a Benifairó està dedicat al llegendari músic de jazz Thelonius Monk, i comptarà amb la participació de trompetista Voro Garcia, qui estudià en la Berkeley College de Boston, tenint entre altres professors al patriarca de la família Marsalis, Ellis Marsalis; i amb el bateria Felip Santandreu. Com assenyalen des del grup de govern municipal, “per la ubicació del concert i per qualitat dels intèrprets i la música, el concert de ben segur que serà una actuació memorable”.