Demà dimarts a partir de les 11.45 h del migdia, l’atleta del C.A. Gandia Alpesa, Juan Cristóbal Diaz, competirà en els 5000 m marxa del Campionat d’Europa que s’està celebrant a la ciutat italiana de Pescara.
El pupil de Toni Puig, ja sap el que és participar en grans cites internacionals després de la seua participació en l’Europeu de Braga en 2022 i aquest mateix any en el mundial sota sostre en Torun (Polònia). L’atleta gandià arriba a aquesta cita europea amb grans esperances de poder collir un gran resultat i poder tancar una temporada espectacular.
Molt de vosaltres l’haureu vist preparar-se per a aquesta gran cita continental fent les carreres populars d’aquest estiu, però això si, a ritme de marxa.