22.1 C
Gandia
Divendres, 2 juny, 2023

“Arrela’t a Palmera” Fira Gastronòmica i ecològica

• La Fira tindrà lloc el pròxim dissabte i diumenge, 12 i 13 de novembre i comptarà amb Mercat, tallers ecològics, música en directe i visites guiades.

• La regidora de Festes i Cultura, Maria Àngels Català ha assegurat que aquesta edició comptarà amb una oferta més diversa per a tots els públics.

arrelat a palmera

La regidoria de Festes de l’Ajuntament de Palmera ha organitzat la cinquena edició de la Fira Gastronòmica i ecològica ‘Arrela’t a Palmera’, que tindrà lloc el dissabte, 12 de novembre i 13 de novembre.

La Fira comptarà amb el Mercat de la Terra, productes artesanals i de km 0, tallers infantils ecològics, actuacions per als més menuts, música en directe i a més, visites guiades a la Fundació Todolí Citrus.

Maria Àngels Català, regidora de Festes i Cultura ha explicat que aquesta edició ofereix nombroses activitats per a tots els públics, aconseguint així una oferta més variada i adaptada que en jornades anteriors. “Enguany hem volgut consolidar la nostra fira Arrela’t a Palmera i aportar un valor afegit, que siga un esdeveniment més ecològic i que mostre als més menuts la importància de cuidar el medi ambient. Aquesta edició s’ha preparat amb molta cura, després d’haver-la anul·lat dos anys consecutius” ha afirmat la regidora de Festes.

A més, en aquesta edició s’amplia els dies de celebració i per primera vegada, la Fira tindrà lloc dissabte i diumenge. Durant aquests dies, els visitants podran gaudir d’un mercat on adquirir productes de la terra, de proximitat i km 0, fomentant així el xicotet comerç.

Per la seua banda, l’alcalde de Palmera, Àlvaro Catala ha agraït la col·laboració d’entitats locals com les comissions festeres, la Fundació Todolí Citrus i l’Associació de Jubilats i de dones que oferiran una bunyolada per a tots els assistents. “Arrela’t a Palmera és una fira oberta per a tots els veïns i veïnes del poble però també per a visitants i turistes. I és possible gràcies a la participació d’entitats s’involucren en l’organització i com no, de les administracions públiques com València Turisme i la Diputació de València”, ha conclòs l’alcalde.

Programació:

Dissabte, 12 de novembre

16 h. Obertura del Mercat de la Terra
16 h Taller infantil
16.30 h Teatre familiar LES VELLETES DE LA PENYA ROJA. Plaça de l’Ajuntament
Companyia L’Oracle de l’Est
19 h. Tribut STAR ON YEARS. Plaça de l’Ajuntament
21 h ‘Todo sucedió un martes’. Plaça de l’Ajuntament
A partir de les 19 h destapa’t de les comissions festeres

Diumenge, 13 de novembre
10 h. Obertura del Mercat. Bunyols.
11 h. Actuació Dani Miquel. Plaça de l’Ajuntament
12 h Presentació llibre ‘Dibuixa’m el cos’. Saló de plenaris.
12.30 h. Sarao amb rondalla ‘Agredolç’. Plaça de l’Ajuntament
13 h. Showcooking paella, preu 3,5 € inscripcions per a racions: showcookingarrelat@gmail.com
A partir de les 10 h Torrà per a esmorzar a càrrec de les comissions festeres. Preus populars.

Visites guiades, fundació todolí Citrus.

Dos torns: 10 a 12 h i de 12 a 14 h. Diumenge 13/11
Preu: 10 €. Gratuït per a empadronats en Palmera
Inscripcions: arrelatpalmera@gmail.com
Compte bancari: ES36 0049 0818 3521 1034 7800
Adjuntar justificant en la inscripció.

Es donarà preferència a l’hora en què s’ha fet la sol·licitud, s’indicarà en quin torn es vol participar i les dades dels inscrits (nom, cognoms, telèfon i domicili).

Articles relacionats