Arranca la Challenge de Ciclocròs amb el bellreguardí Miquel López de líder

La Challenge de la Comunitat Valenciana de Ciclocròs ha donat este cap de setmana el tret d’eixida a Énova, i a la cita hi van acudir els ciclistes del club gandià Ginestar – ULB Sports, entre els que ha destacat el juvenil Miquel López (al cenrtre de la imatge, amb Marc Mestre i Joan Rico), qui després de guanyar la seua carrera es col·loca líder de la General.
En aquesta primera etapa, els equips de la PC Beniopa van aconseguir pujar a podi en totes les categories en les quals participaven: Infantil, Cadet, Juvenil, sub23 i Master. 
En la categoria Infantil, Marc Mestre, qui lluïa els colors del Ginestar – ULB Sports per primera vegada, s’alçava amb la 2ª posició de la carrera. El jove ciclista demostrava la seua arpa en carrera en aferrar-se a la seua posició. 

David Estirado en Enova
David Estirado.

El cadet Joan Rico va aconseguir creuar la línia de meta en 3ª posició, després d’estar tota la carrera barallant al capdavant. 
La prova juvenil va ser una de les més disputades; i el corredor Miquel López va aconseguir imposar-se a força de coratge i molt esforç. Miquel va patir una caiguda a poques voltes de l’inici, però açò no li va impedir remar contra corrent i aconseguir de nou la primera posició. Amb aquest gran resultat d’inici, es col·loca líder de la General. 

Patricia Solera en carrera
Patricia Solera.

 

Una altra de les corredores a destacar de la jornada és Patricia Solera. La sub23 de la PC Beniopa va aconseguir la 3ª posició de la categoria i va deixar clares les seues intencions per a aquesta edició de la Challenge. La brotxa la va posar el Master 30 David Estirado, qui es va alçar amb la 3ª posició de la seua carrera. 
Amb aquests resultats, l’equip gandià Ginestar – ULB Sports tancava la primera jornada de Ciclocròs. La segona jornada se celebrarà el dia 15 en Ayacor.

Articles relacionats