–
– L’haltera de l’AC Gandia va firmar la seua millor marca de la temporada en el Nacional Sub-17
L’esportista Yuna López, que entrena sota la supervisió de l’equip tècnic de l’AC Gandia, ha completat una destacada actuació en el Campionat d’España Sub-17 celebrat este cap de setmana a Madrid.
Malgrat ser encara Sub-15, Yuna va competir amb atletes fins a dos anys majors, aconseguint una meritòria 8a posició en la classificació general individual. Amb un total de 100 kg alçats (44 kg en arrancada i 56 kg en dos temps), va firmar la seua millor marca de la temporada.
Gràcies al seu rendiment, va contribuir decisivament al fet que la selecció de la Comunitat Valenciana aconseguira el subcampionat nacional per federacions, en una competició que va reunir representants de 15 comunitats autònomes.


