Victòria clau per al Bollo Natural Fruit del Club Voleibol Real de Gandia a Alacant

.

– El primer equip del CV Real de Gandia s’imposa en un duel directe de més de dos hores i mira cap a la part alta de la classificació.

El primer equip del CV Real de Gandia, sota la direcció d’Alejandro Terrero, ha aconseguit un triomf de vital importància en la seua visita a la pista del CV Alacant 2000. En un partit agònic que va superar les dos hores de durada, les realeres van saber patir per a endur-se els dos punts en un tie-break d’infart (2-3).

Tots dos conjunts arribaven empatats en la taula i amb la necessitat urgent de puntuar per a allunyar-se de la zona perillosa. Amb aquest resultat, el Bollo Natural Fruit agafa aire i comença a mirar amb ambició la quarta plaça. Esta setmana rebran al CV Finestrat, un rival de la zona baixa, en un duel que pot ser definitiu per a afermar la permanència.

Juvenils: Triomf i construcció de futur

En les categories juvenils es va viure una de calç i una d’arena:

Segona Juvenil: El Real va cedir per un ajustat 2-3 davant el CV Picassent en un matx molt atractiu. Amb la classificació ja decidida, l’equip se centra a polir el grup per a lluitar per l’ascens a Primera Autonòmica el pròxim any.

Tercera Juvenil: El conjunt de Luis Ramón va sumar una victòria encoratjadora enfront del Thunder Silla (3-2), confirmant la clara millora en el joc i la confiança del bloc.

Infantils: Ple de victòries

La categoria infantil va ser la gran triomfadora de la jornada amb dos resultats impecables:

L’equip de primera Infantil Bollo Natural Fruit no va donar opció en el derbi comarcal, imposant-se amb autoritat al Gandia Arenas per 3-0.

L’equip de segona Infantil El Saleroso, dirigit per Claudia Giménez, va véncer al CV Paterna Liceo (3-0), resultat que les manté fermes en el liderat de la categoria.

Cadet Zonal: Caràcter davant el líder

Finalment, cal destacar la gran actuació del Sklum Groc Cadet Zonal. L’equip d’Alba Anaya va estar a punt de donar la sorpresa davant el líder invicte, el CV Finestrat. Les “realeres” van forçar el tie-break i van acabar caient per un estret 2-3, sent el primer equip de la lliga capaç d’inquietar seriosament al conjunt alacantí.

Articles relacionats