UE Gandia i Portuaris-Disarp disputen este dissabte (17:15h) el derbi gandià en un moment en el que ambdós arriben necessitats per motius diferents. UE Gandia encara conserva opcions de situar-se en zona de promoció al final del campionat, una meta que ara està a nou punts, però l’equip dóna senyals de reanimació després de la victòria de la jornada passada a un camp difícil com el del Xàbia, un rival directe.
El Portuaris, per contra, no aconsegueix allunyar-se de la zona de descens, de la que el separen ara sis punts i ahí està situat ja fa moltes jornades després d’una bona ratxa que es va truncar la jornada passada amb una derrota 0-3 contra el Dénia.
Justament el Dénia rep diumenge al seu camp al tercer equip saforenc de Preferent, UE Tavernes, altre dels aspirants a promocionar. El Dénia s’està mostrant molt contundent esta temporada i ocupa la segona plaça a tres punts del líder, i a deu del Tavernes, que ocupa la setena posició.


